Irland..

Jag vill säga att jag fått hemlängtan men Carrick är ju inte mitt hem.. Kanske ska säga att jag fått "hundshelter längtan". Saknar människorna där och hundarna. Speciellt Lester och Miles <3 Har tyvärr ingen bild på Lester men jag har en bild på Miles.
miles in his pen
Blev lite förvånad när jag gick in på hundarutanhem's hemsida och ser att Miles och Lester fortfarande är uppe för adoption.
Känns som att det är dags för mig att börja voluntärarbeta typ NU! Måste prata med Carro och se om vi kan dra till Irland eller om vi bara tar en resa under sommarn och besöker Carricks dog shelter och sedan turistar vi i Dublin så att jag kan shoppa på Pennies. Pennies slår H&M med hästlängder(även fast pennies nästan är som en UK version av h&m)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt!

2011-10-25 @ 08:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0