Tonåring?

Jag är myndig fast fortfarande tinåring.
Vet ni vad det värsta är med att vara tonåring?
Man är för gammal för att vara ett barn och för ung för att vara vuxen.
Barn tycker att jag är väääldigt gammal..
-Fanns det TV när du var liten?
- Ja, fast inga platta.
- Fanns det datorer när du var liten?
- Vad är sailor moon?
- Vad är Digimon?
1) Hur gammal ser jag ut att vara egentligen?!
2) Att veta vad sailor moon är.. det är vanlig allmänbildning.. VART ÄR VÄRLDEN PÅVÄG?? Detta borde läras ut i skolor! På min grundskola så kunde vi läsa manga under läslektionerna..
Stackars dagens barn :'( De vet inte vad äkta barnfilm/program är för något.
(Typ dagens i-landsproblem? Att barn inte vet vad Sailor Moon är?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0