Examination

Nu är jag klar med min examination, det kändes som att det gick väldigt dåligt :O Fick massa minnesluckor. Damn it! Tror nog att Anders kommer ge mig ett G i slutbetyg :/. Men jag hoppas på att han sätter ett VG ändå.
Har nu tittat på de kurser jag ska läsa denna månad & nästa. Religionskunskap A och Svenska C. Religionen verkar helt okej men svenska c blir min undergång! Jag kommer att dö! När jag skummade igenom sudieguide 1 så var det enda jag tänkte: Läskigt! Läskigt! .. Yeah you get it.
För att lugna mina nerver ska jag nu se på Glee och sen ska jag hålla på med bilden :)

Kommentarer
Postat av: Ninjakossan

Sade han inte vad han kommer sätta? Det har dem (även han) alltid gjort på mina muntor :o

Brukar inleda med att säga att jag är väldigt nervös, de flesta har full förståelse!

2011-11-09 @ 14:41:59
URL: http://www.ninjakossan.se
Postat av: Arctic / Selma

Sv: Hej ! Det kan vara så att jag inte riktigt hörde vad han sa, han sa nog säkert att han skulle sätta vg , bara att jag missade det. Var jäkligt nervös.

2011-11-09 @ 15:30:50
URL: http://arcticsview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0