Den gamla bloggen är raderad. Jag trodde j...

Den gamla bloggen är raderad. Jag trodde jag skulle känna en lättnad över det då jag använt den bloggen som en dagbok. När den bloggen försvann så försvann allt jag skrev där och inget spår av mig eller mitt liv fanns på nätet.. Visst känner jag en lättnad, men jag känner ångest och en saknad. Ångest över att jag "raderat" över 6 är av mitt liv. Jag började den bloggen i slutet av sjuan. Saknad känner jag för att det känns som jag förlorat en bit av mig och mitt liv. Den där bloggen må ha varit en offentlig dagbok men den hjälpte mig att växa. Jag känner en lättnad och saknad. Fast jag har ju alltid den gamla bdbn så jag kan alltid kolla där:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0