SÅ ÄCKLIGT!

Var ju kattvakt hos X.. kände en konstig lukt när jag kom in i lägenheten.. först tänkte jag det luktar bara så för att det är instängt o mkt röklukt men när jag kom in köket fattade jag var det va som luktade.. disken! diskade lite innan jag drog där ifrån, ska fortsätta diska när jag kommer dit ikväll.. det var äckligt!! disken var inte i blöt eller nåt! skulle typ tvätta en av deras koppar, och det var som en vattenavstötande lager på koppen så jag bad Sandra att dra fingret på koppen o se vad fan det var.. fettbeläggning på koppen! jag mår illa o jag fattar inte hur man kan lämna disk när man ska vara borta i 2½dag
/ Cao Arcticsview

Kommentarer
Postat av: Anonym

:S shit

2010-05-01 @ 17:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0