Dagens..

Dagens humör: trött, vill gå o lägga mig
Dagens mående: Dåligt
Dagens borde:  plugga till historian o spanskan
Dagens frisyr: okammat
Dagens klädsel: för små byxor, för stor tröja och trasiga strumpor
Dagens planer: äta, fixa mig, plugga (om jag hinner), dra till skolan
Dagens materiella vill ha: Min dragon ball bok som jag inte hittar
Dagens längtan: Att åka till Bosnien och träffa min familj/släkt efter så lång tid och träffa ivana
Dagens fundering: Ska jag köpa alla dragon ball böcker (42 st) när jag endå kan läsa dom på nätet på engelska?
Dagens beroende: Dricka vatten
Dagens tråkigaste: måste fixa mig o dra till skolan och återigen trotsa gravitationslagen när jag ska upp för 3 trappor med en väska som vill bryta av min rygg
Dagens roligaste: Att jag lyckades titta på 6 avsnitt av DBZ inann jag insåg att jag måste äta frukost
Dagens middag: har inte ätit middag än...
Dagens låt: Disney - Pocahontas - Color of the wind Swe and Eng. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0